Producenci
Promocje
dresowy komplet bluza i spodnie
dresowy komplet bluza i spodnie
168,49 zł 168,49 zł
kurtka ramoneska
kurtka ramoneska
301,49 zł 163,59 zł
dwustronna kurtka z odpinanym kapturem
dwustronna kurtka z odpinanym kapturem
566,99 zł 307,19 zł
futerkowy płaszcz z dwurzędowym zapięciem
futerkowy płaszcz z dwurzędowym zapięciem
450,49 zł 243,99 zł
bieliźniany top z gipiurową lamówką
bieliźniany top z gipiurową lamówką
119,99 zł 62,75 zł
jeansowa kurtka o kroju bomberki
jeansowa kurtka o kroju bomberki
275,49 zł 149,59 zł
dzianinowe spodnie slim
dzianinowe spodnie slim
171,99 zł 137,00 zł
płaszcz z plisowanym tyłem
płaszcz z plisowanym tyłem
702,99 zł 266,79 zł
jeansowa kurtka z ćwiekami
jeansowa kurtka z ćwiekami
194,49 zł 105,59 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu Modiwa.pl

 

  1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu modiwa.pl?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 606 842 449

  1. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności przedpłata na konto.

Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

- imię i nazwisko adresata

- dokładny adres wraz z kodem pocztowym

- numer telefonu do kontaktu z kurierem

- nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów

- adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)

- opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP

Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: shop@modiwa.pl

  1. Czy towar mogę odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  1. Czy towar dostępny jest od "ręki"?

Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty i wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych (pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską lub Inpostem (paczkomaty).

  1. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

  1. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dotarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z modiwa.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  1. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?

W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.

  1. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium